Strategie en branding EU-project RESILIENCE

RESILIENCE is een internationaal netwerk voor alle studies die te maken hebben of raken aan religie. Een platform waar je connecties kunt leggen, samenwerkt en tools en (onderzoeks)data vindt.

Treffend & Co schreef mee aan het strategische communicatieplan van RESILIENCE. Hierin wordt beschreven hoe de verschillende betrokken landen het beste hun communicatie & PR kunnen organiseren om het verhaal van RESILIENCE te vertellen en zichtbaar te maken. Naast een strategisch document voor de uitvoering van de communicatie vanuit het project, was dit plan een van de onderdelen voor een Europees subsidie-aanvraag. RESILIENCE heeft deze subsidie ook daadwerkelijk ontvangen.

Met de waardevolle en soms spontaan gegeven adviezen van Treffend & Co konden we altijd vooruit. Meedenken is een sterk punt van de mensen van Treffend & Co!

Karla Boersma

Huisstijl en design

Naast de strategie heeft Treffend & Co ook de branding ontwikkeld. De huisstijl wordt door alle partners in de 10 verschillende landen ingezet bij hun communicatie.

Bekijk hier de website van RESILIENCE.