Zorggroep Charim werving

Opgeleverd
  • Online Marketing
  • Campagne
  • Webdesign

Arbeidsmarktcommunicatie is van belang voor de werving van nieuw personeel binnen de zorg. Hoe onderscheid je je als zorginstelling? Wat past bij je identiteit? Waar richt je je op? Vanuit de identiteit van zorggroep Charim en hun specifieke vraag voor omgeving Zeist hebben we een campagne opgesteld. Een compleet pakket: social media campagne, specifieke website, fysiek met bushokjes en advertenties. 

Bekijk de website
concept

Concept

Als creatief concept hebben we acteurs gefotografeerd die de doelgroep verbeelden waarvoor de verzorgende en verpleegkundige ig aan de slag mogen. Door hen centraal te stellen, triggeren we de doelgroep. Voor hen hebben zij een passie die ze bij zorggroep Charim kunnen vervullen.

 

bushokjes

Bushokjes

De vertaling naar communicatiemiddelen zijn bewust ingezet voor de doelgroep. Een van de middelen die we hiervoor hebben ingezet zijn bushokjes waar op strategische plekken posters zijn gebruikt. Het doel is hiermee om grote bekendheid te creëren voor zorggroep Charim in omgeving Zeist. 

 

Social media campagne

Social media campagne

Naast offline communicatie is een slimme inzet op social media geweest. De doelgroep is specifiek getarget op omgeving Zeist en op mensen die een link met zorg hebben. Met de campagne is een grote bekendheid en betrokkenheid gecreëerd.