Lelie zorggroep

Opgeleverd
  • Branding
  • Webdesign
  • Print
  • Strategie

In samenwerking met Lelie zorggroep hebben we een wervingscampagne bedacht. Het concept is 'werken met waardering'. Op basis hiervan is een werkenbij-website ontwikkeld, een commercial en diverse communicatiemiddelen (online/offline) om nieuwe medewerkers te werven. 

Bekijk de website
video, campagne

Video

De commercial is een uitwerking van het concept 'werken met waardering'. Een voor iedereen herkenbare vorm van waardering is toch wel een opa of oma die je het welbekende 'koekje' geeft. Met deze kwinkslag weet je de essentie te pakken wat voor iedereen herkenbaar is. Parallel daaraan zijn verhalen gedeeld van medewerkers die vertellen wat 'waardering' voor hen betekent. 

magazine img
magazine img
Campagne, branding

Campagne

De complete campagne draait om het concept 'werken met waardering'. Een speciale werkenbij-website is ontwikkeld waarbij het gebruiksvindelijk zoeken en vinden van relevante vacatures centraal staat. Aangezien er op landelijke schaal vacatures zijn, is er een mogelijkheid om op basis van je postcode eenvoudig de dichtstbijzijnde vacatures te vinden. Diverse communicatiemiddelen zijn ingezet om de potentiële medewerkers te bereiken. Op basis van de verschillende doelgroepen zijn verschillende kanalen ingezet. Het overkoepelende concept 'werken met waardering' is overal consequent doorgevoerd om de herkenbaarheid te vergroten.